Головна » 2018 » Грудень » 2 » «Шкільний булінг: причини, наслідки, шляхи подолання»
10:49
«Шкільний булінг: причини, наслідки, шляхи подолання»

 «Байдужість- це найвища жорстокість»
М.Уілсон (американський письменник)
 Проблема жорстокості та насильницької поведінки дітей у наш час є досить актуальною. Реальністю стало пропагування в ЗМІ культу сили та жорстокості, створення інформаційного фону, на якому підліток формує хибний світогляд щодо способу й стилю життя, моделей поведінки, шляхів досягнення своїх цілей, зниження виховання потенціалу сім’ї, поширення зразків асоціальної поведінки. Ситуація булінгу призводить до низки педагогічних (шкільна дезадаптація, академічна неуспішність), психологічних (психологічні розлади, закріплення у свідомості негативних уявлень про себе, зниження самооцінки, порушення соціалізації, соціальна дезадаптація), медичних (травматизація) наслідків.
Тому з цією метою у Хотинській ЗОШ I-III ступенів №1 відбулися 23.11.2018р. загальношкільні батьківські збори на тему: «Шкільний булінг: причини, наслідки, шляхи подолання». 
У ході проведення виступила директор школи Сіногач Н.Л., з доповіддю «Профілактика булінгу як соціального явища в шкільному середовищі». Вона зауважила на тому, що подолання насилля серед учнів можливе за умови співпраці всіх учасників освітнього процесу: батьків, учителів, практичного психолога та соціального педагога.
Заінчуковська О.С. - завідувач відділення соціальної служби для сім’ї, дітей та молоді Хотинського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) у своєму виступі «Що таке булінг та його прояви в Україні та світі» звернула увагу батьківської громадськості на проблему жорстокості та насильницької поведінки дітей у суспільстві, як відображення поведінки соціума. 
Інспектор ювінальної превенції Хотинського відділу поліції Мартинюк О. С. роз'яснила нормативно-правове законодавство України, щодо булінгу. Рік тому дитячий фонд ООН запустив у країні інформаційну кампанію у боротьбі зі цькуванням. Присутнім надали рекомендації як розпізнати булінг і що робити, якщо тебе булять.
Практичний психолог Яцюк С.В. у своєму виступі «Булінг або агресія: способи розпізнання і захист дитини» звернув увагу на те, що булінг у шкільному середовищі розвивається в ситуації ворожості, конфліктності, страху.
Акцентував увагу на тому, що булінг може виникати як компенсація за невдачі:
 у навчанні, 
 суспільному житті, 
 від тиску та жорстокого поводження батьків чи інших дорослих,
 через недостатню увагу з боку дорослих;
 як крайній засіб, коли учень вичерпав усі інші можливості для задоволення своїх потреб,
 у випадках, коли учні протестують проти певних правил, виражаючи невдоволення, прагнучи зруйнувати дещо у своєму оточенні.
Батьки мали змогу переглянути відеоролик «Зупиніться! МОЯ Історія про Булінг і Кібербулінг».
Із метою попередження булінгу учасниками зборів практично опрацьовані вправи, спрямовані на вміння проявляти та усвідомлювати свої емоції; розвиток навичок самоаналізу та рефлексії, емпатії, співпереживання, формування адекватної самооцінки, уважного ставлення до себе й толерантного ставлення до інших. Обговорено, як і які вправи можна проводити з батьками із метою налагодження дитячо-батьківських відносин.
Учасники отримали роздаткові та методичні матеріали для практичного втілення отриманих знань.

https://www.facebook.com/groups/302745693554303/permalink/499116867250517/

Переглядів: 87 | Додав: nataliasin0gach | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar